Garancia dostupnosti služby – SLA
Garantujeme 99,7 % dostupnosť našich služieb. Ak bude dostupnosť služieb
týkajúcich sa virtuálneho servra nižšia ako 99,7% a to z dôvodov preukázateľne
zapríčinených Poskytovateľom, má klient nárok na zníženie mesačného poplatku
za poskytované služby podľa uvedenej tabuľky:
Dostupnosť služby [%] | Zľava z Ceny produktu [%] |
99,7 | 0 |
95,0 | 24 |
90,0 | 51 |
menej ako 90,0 | 98 |
Zľavy nie je možné uplatniť na tieto výpadky:
1. Porucha niektorej zo sieťových alebo aplikačných služieb, za ktoré Poskytovateľ nenesie zodpovednosť.
2. Avizovaná údržba servera či sieťovej infraštruktúry, ktorá je Poskytovateľom prevádzaná v dobe, ktorá minimálne ovplyvňuje štandardnú prevádzku zákazníka a v najkratšej možnej dobe (obvykle v nočných časoch začínajúcich po polnoci).